2009. június 5., péntek

Első tapasztalatok


Elmondhatom, hogy egyenesen imádom a játékot!:) Közel sem gondoltam, hogy ennyire magával ragadó lesz!
Nagyon tetszik az egyedisége és az önállósága az egész játéknak. Hihetetlenül komplex, nem csoda hogy ennyit dolgoztak rajta.
De mint minden EA terméken, ezen is van mit javítani, lefagyásokra, a játék kilépésére sokan panaszkodnak, úgyhogy epekedve várjuk a javító patchet.:)
Rém unalmas és felesleges ötletnek találtam, hogy egyedien színezhetünk mindent. Na már nem találom annak.:) Ez valami lenyűgöző! Annyi lehetőséget ad és annyira szabad kezet, hogy ez igazán dicséretes az alkotók részéről.
Készítettem is már pár dolgot, amit letölthettek a Sims 3 hivatalos oldaláról.
Az én tárgyaimat, ruháimat, cipőimet és a többit itt találjátok: Lorea Stúdiója és mindig bővítem, de törölgetem is őket, úgyhogy nézzetek be néha.
Úgy színezem a ruhákat, a cipőket és az ékszereket, hogy vagy az egyedien készített dolgaimhoz illedjenek, vagy valamelyik eredeti EA ruhához passzoljanak. Csak olyan dolgok vannak fenn, amiket én is használok.
Úgyhogy nyugodtan töltsd le ezeket a dolgokat, ajánld vagy jelölj be ismerősnek. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire élvezni fogom ezt az interaktív részét, de tetszik! Ingyen készít mindenki saját és mások örömére simses dolgokat, amiket ingyen letölthetünk egymástól.:) Azt hiszem az EA Gamesnek ez volt a legjobb ötlete a fizetős oldalak kiszorítása ellen.
Természetesen a letöltéshez be kell lépni az oldalra. Itt tudsz regisztrálni: https://hu.thesims3.com/register.html. Ha nem magyarul adja ki az oldalt, akkor az oldal legalján bal oldalt megtalálod a "Válassz nyelvet" opciót vagy angolul "Select Language", arra kattints és válaszd a magyart.:)
Amit mindenkinek ajánlok, hogy töltse le Riverview-t, mert az komolyan mondom teljesen más hangulatú, mint Sunset Valley és nem csak azért mert ott él Don Lothario is!:D

Íme egy kis videó Riverview-ról: