2008. szeptember 8., hétfő

Blogger videó


Az elmúlt időszakot a Nagyvárosi élet mellett:) azzal töltöttem, hogy rájöjjek egyes videóknak miért nem játssza le a hangját, amikor én tökéletesen töltöttem fel mindet.
Hát megkaptam a választ, ez ennek a blognak a hibája.
Létezik ugyanis egy fórum, ahol az emberek sorra leírják, hogy nem jó az oldal videó feltöltése, nincs hangja a videóknak, de sajnos csak panaszok vannak a fórumban, válaszok nincsenek.
Ha pedig technikai segítséget kérnél és rákattintasz a linkre, ahol problémát lehet jelenteni, visszavisz a link az eredeti oldalra, ezzel elkerülve a panaszt írást, így tenniük sem kell semmit.

Észrevételem szerint egyszerre 8 videónak tudja lejátszani a hangját, a kilencediknek már nem. Teljesen mindegy melyik az a 8 videó, de összesen ennyit tud hanggal együtt lejátszani.
Így annyit kell tenni, hogy 8 videó megnézése után frissítsétek az oldalt és nézzétek meg a következő 8-at és így tovább! Nem semmi minőségi teljesítmény, nemde?:D
Pedig szerintem a blogon is látszik, hogy elég maximalista vagyok, addig formázom az oldalt, szerkesztem az elrendezést, a képeket és a videókat, keverem ki a betűk színét, amíg az egészet teljesen harmonikusnak nem találom. Nem kevés időbe telt az sem, hogy a legjobb videókat megtaláljam és feltöltsem. Így igazán felháborító, hogy az oldal technikai felelősei miatt ilyen minőségbeli romlásnak teszem ki a blogomat.
Ez akkor sem tántorít el a videók feltöltésétől, úgyhogy folytatom a blog frissítését és remélem az oldal munkatársai is folytatják az ő munkájukat.